2018. október 29., hétfő

Plágium nyilatkozat debreceni egyetem

A beiktatott kérvényeket a kolléganő . A kari honlapról letöltött plágium nyilatkozatot kötelező feltölteni a . Sikeres védést követően a diplomamunkát fel kell tölteniük a. Plágium nyilatkozat diplomamunkához. Szakmai gyakorlat - Befogadó nyilatkozat (Gyógytornász).

Hallgatói nyilatkozat (PDF). Bírói Hivatásra Való Felkészítő Tréning. Igazságügyi Minisztérium . Ezúton tájékoztatjuk Önt . Nyomtatványok hallgatóknak.


A Tanulmányi Osztály nyomtatványai. Nyilatkozat a hallgatói .

DEBRECENI EGYETEM NÉPEGÉSZSÉGÜGYI KAR. Fizioterápiás Tanszék. Debreceni Egyetem Elektronikus archívumának (DEA).


Elhelyezési nyilatkozat : a DE . Az Elfogadási nyilatkozat aláírásának egyik feltétele a “Szakdolgozat készítés”. Tekintettel arra, hogy az Egyetem csak elektronikusan tárolja a szakdolgozatokat, kizárólag a. GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR. Az adatok módosítása pár kivétellel a Neptun-ban is elvégezhető. Viselt nevet csak anyakönyvi kivonat alapján módosíthat.


A debreceni felsőoktatás gyökerei a Református Kollégiumba nyúlnak vissza, melyet. Propeller: Megtarthatja doktoriját a plágiummal vádolt egyetemi tanár. Itt már látható az is, hogy a feltöltés melyik lépésénél járunk. DE Gyógyszerésztudományi Kar.


SE Gyógyszerésztudományi Kar. Pécsi Tudományegyetem. Diplomamunkák elhelyezési nyilatkozata (DEA).

Jelen nyilatkozat aláírásával tudomásul veszem, hogy amennyiben bizonyítható, hogy adolgozatot nem magam készítettem vagy a plágium vétsége igazolást . A nyári felülvizsgálati eljárás után az egyetem Doktori Tanácsa 4-arányban nem. Az ADT azonban nem mond igazat a plágium arányát illetően.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések