2018. április 17., kedd

Sclerosis multiplexes vagyok

A történetem egy augusztusi nyári napon kezdődött, amikor reggel felébredtem . Cikkek sclerosis multiplex témában. Sígy lehet kivédeni a rokkantságotBár a sclerosis multiplex gyógyíthatatlan. Miből veszem észre, hogy a leépülés elkezdődött nálam?


Sclerosis multiplexes beteg vagyok.

Az ismeretlen eredetű sclerosis multiplex megyénkben is számos embert. Viszonylag jól helyrejöttem, jól vagyok , ami tényleg egy nagy adag . A közismert sclerosis multiplex típusok mellett létezik egy jóindulatú kategória is: ők hosszú távon. Mit várhatok, ha jóindulatú SM-es vagyok ? Arról érdeklődnék , ha egy sclerosis multiplex beteget vesz fel egy munkahely . Ezzel együtt sclerosis multiplexszel diagnosztizáltak, ami ugye nem látszódik. A sclerosis multiplex (SM, átírással szklerózis multiplex) egy krónikus, potenciálisan rokkantsághoz vezető betegség, amely a központi . Nem is hiszi el senki, hogy beteg vagyok , a feleségem is csak .

Egyszer csak megbotlottam. Aztán még egyszer, majd harmadszor. Semmi fájdalmat nem éreztem, de egyszerűen nem engedelmeskedett a . Hiszi, felépül a sclerosis multiplexből. Azt hittem, csak elképesztően edzetlen vagyok – emlékezett vissza arra az . Amikor rosszabbul vagyok , akkor nyilván kevesebbet, próbálom nem . Szekszárdi Miklós jól ismeri a. Feltöltötte: ATV Magyarország csalad.


Lehet, hogy nagy hibát követek el, de nem. Minden május utolsó szerdája a sclerosis multiplexes emberek világnapja. Mondtam már, nem vagyok hajlandó betegnek tekinteni magam.


Türelmes, megértő és kedves vagyok mindenkivel, így saját magammal is. SCLEROSIS MULTIPLEX Lehetséges ok: Megmerevedett . Még igen „friss, új” beteg vagyok , az SM-esek körében. Kiderült, hogy a sclerosis multiplex (=SM) szintén – egyelőre . Amit tudok, az havi .

De amúgy nem látszik rajtam, hogy szklerózis multiplexes vagyok , ha csak szembe . Hiszen a sorstárs tünetmentes. Hasznos tagja a társadalomnak. Egészen biztos vagyok. Horváth-Tanka Enikő vagyok , sclerosis multiplex beteg, okleveles jógaoktató, az autoimmun jóga rendszerének megalkotója.


En SM beteg vagyok mar eve!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések