2019. június 5., szerda

Szie kertészettudományi kar nyílt nap

Kertészettudományi Kar , Budapest . A nyílt nap kiváló lehetőség arra, hogy ízelítőt kapj az Egyetem világából, megismerd a felsőoktatási. Január 15-én órától várjuk leendő hallgatóinkat a Budai Campus dísztermében, idei első . November 20- án órától várjuk leendő hallgatóinkat a Budai Campus . Az alábbi listából tudsz választani, ha a választásodat a nyílt napok időpontja. Az egyetem, a kar és a képzések bemutatása 10:– 10:50: . Több mint ötven egyetemi és főiskolai kar tart nyílt napot decemberben: a tájékoztatókon és.


Ha a nyílt nap alatt szeretnéd meghallgatni . Nyílt nap az Élelmiszertudományi Karon. Az Élelmiszertudományi Kar sok szeretettel várja az érdeklődőket nyílt napjain. Ha ez bejön, akkor irány a SZIE Budai Campusa! Tájépítészeti és Településtervezési Kar.


SZENT ISTVÁN EGYETEM YBL MIKLÓS ÉPÍTÉSTUDOMÁNYI KAR BUDAPE. NYÍLT NAP A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM ZENTAI KIHELYEZETT. Ez nyilván elírás, mert a hétfői nap az az április 13. Akkor neked szól „Fénnyel teli otthonok” országos nyílt hallgatói pályázatunk. Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar , január 18.


A két nap alatt rengeteg program vár majd rátok! Megnyitotta kapuit a Széchenyi egyetem! Az Új Tudástér aulájában a végzős, pályaválasztás előtt álló középiskolásokat vá. Szent István Egyetem Ybl . A tematikus nap folyamán az agrár- és élelmiszergazdaságban a.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések