2018. július 16., hétfő

Debreceni egyetem bérügyi osztály

Debreceni egyetem bérügyi osztály

Tisztelt Felhasználó! DE Böszörményi úti Campus. Debrecen , Böszörményi út 138. Pogány Emese Ildikó, központvezető, HKSZK Hallgatói Karrierközpont . Veres Péter Kollégium földszint 16.


Debreceni egyetem bérügyi osztály

Close submenu (SZAKOK, DIPLOMÁK) SZAKOK, DIPLOMÁK. Egyetemi Gyógyszertár. Kontrolling és Betegdokumentációs Osztály. Ezúton tájékoztatjuk Önt . Közalkalmazotti jogviszony létesítéséhez és megszüntetéséhez kapcsolódó bérügyi feladatok ellátása.


Jövedelemigazolások készítése. Hirdető egység neve: DE MK Tanulmányi Osztály. Bérügyi -és rendszerfejlesztési. Rendszertámogatási Osztály.


Debreceni egyetem bérügyi osztály

Közbeszerzési Osztály C. A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A Belső Ellenőrzési Önálló Osztály tevékenységét az egyetem. Csaba István, a gyulai Pándy Kálmán Kórház osztályvezető főorvosa,. DEBRECENI EGYETEM FOGORVOSTUDOMÁNYI KAR FOLYAMATLEÍRÁS.


Munka- és bérügyi csoport. Változik a parkolási rend a Kenézy kórháznál . Kurucz Gyöngyi, társadalombiztosítási és bérügyi szakelőadó, 33 gyongyi. Lovasné Szerencsi Gabriella, számviteli munkatárs, 204 . Mikor tart ügyfélfogadást a Tanulmányi Osztály ? Az alábbi linkre kattintva megtudhatod: http://jog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések