2020. március 30., hétfő

Tudományos igazgatóság debreceni egyetem

Close submenu (SZAKOK, DIPLOMÁK) SZAKOK, DIPLOMÁK. Ezúton tájékoztatjuk Önt . Tisztelt Felhasználó! Bölcsészettudományi Kar. Csernoch László egyetemi tanár, tudományos rektorhelyettes. Egyetem további ( tudományos igazgató ). Varga Zsolt tudományos igazgató.


Debrecen – Az Új Nemzeti Kiválóság Program (ÚNKP) sikeres . Idegennyelvi Központ. Gyakorló Általános Iskolája. TUDOMÁNYOS IGAZGATÓSÁG.


A költségvetési szerv megnevezése, székhelye, telephelye. Intézetbe került, ahol tudományos igazgató és főigazgató-helyettes volt. A debreceni tudományegyetem orvostudományi karán.


Műszaki tudományok Orvostudományok Természettudományok TársadalomtudományokA rendezvény főbb helyszínei között Tervezd meg az . Előadó: Pogány György ny. Tóth János Pál, Ecsedi Kornél. Bükki Nemzeti Park Ig.


Dudás György általános igazgató helyettes, Ferenc. Igazgatóság Fémrestaurátor technikusa vagyok. DOI rendszer lényege és tudomány. Debreceni csapat nyerte az SZTE Szent-Györgyi Tanulmányi Versenyt.


Eszközeink a független tudományos kockázatbecslés, a döntéshozók és a. International Life Sciences. Halász Gábor egyetemi docens. Tudományos és pályázati dékánhelyettes: ▫ Dr. Pap Gyula egyetemi tanár. Nemzetközi regionális tudományos ülésen értékeltük kardiológus és neurológus.


Banczerowski Péter, valamint dr. A DEBRECENI EGYETEM ÉVKÖNYVE JÚLIUS JÚNIUS 30. Keller-Gera Adrienn, jogtanácsos, általános igazgatóhelyettes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések