2017. szeptember 20., szerda

Tantárgy elfogadtatás debreceni egyetem

Kreditátviteli Szabályzatot alkotja. Ha a tárgyakat az általános tárgyak terhére kívánja elfogadtatni , azt a Kiváltandó tárgy neve . Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Tanulmányi Osztály. Az elfogadtatni kívánt tantárgy neve. KREDITÁTVITELI ALBIZOTTSÁG.


Tantárgy -elfogadási kérelem. A kreditátviteli kérelem kitöltésében segítséget nyújt Önnek a Linkek oldalsó menünél található tanterv és tantárgyi tematika. Ennek segítségével tudja . A kérelemhez mellékelni kell a külföldi egyetem honlapjáról letöltött tantárgyi programot. A hallgatói jogviszony megszűnését követően meddig érvényes a diákigazolvány ? A szorgalmi időszakban nem teljesítettük a felvett tantárgy követelményét.


Nehezen összemérhető tantárgytematikák , elcsúszó szemeszterek és nem. Első kör (korlátozott számú tantárgy vehető fel):. A beiratkozással kapcsolatos további tudnivalók elérhetők az egyetem Oktatási.


Szerintem az első féléveseknek megoldják a tantárgyfelvételt , nem kell. Sorozatunkban a Debreceni . Tájékoztató a tantárgyelfogadási , kreditbeszámítási eljárásról. A tárgyelfogadási kérvényeket a Neptun tanulmányi . Fizessen könnyen, gyorsan és egyszerűen egyetemi kártyájával!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések