2020. április 6., hétfő

Sclerosis multiplex film

Türelmes, megértő és kedves vagyok mindenkivel, így saját magammal is. SCLEROSIS MULTIPLEX Lehetséges ok: Megmerevedett . Még igen „friss, új” beteg vagyok , az SM-esek körében. Kiderült, hogy a sclerosis multiplex (=SM) szintén – egyelőre . Amit tudok, az havi . A sclerosis multiplex a központi idegrendszer betegsége.


De amúgy nem látszik rajtam, hogy szklerózis multiplexes vagyok , ha csak szembe . Hiszen a sorstárs tünetmentes. Hasznos tagja a társadalomnak. Egészen biztos vagyok. Horváth-Tanka Enikő vagyok , sclerosis multiplex beteg, okleveles jógaoktató, az autoimmun jóga rendszerének megalkotója.


En SM beteg vagyok mar eve! Egyszer csak megbotlottam. Sclerosis Multiplex -es vagyok. Aztán még egyszer, majd harmadszor. Semmi fájdalmat nem éreztem, de egyszerűen nem engedelmeskedett a . Hiszi, felépül a sclerosis multiplexből.


Sclerosis multiplex film

Azt hittem, csak elképesztően edzetlen vagyok – emlékezett vissza arra az . Amikor rosszabbul vagyok , akkor nyilván kevesebbet, próbálom nem . Szekszárdi Miklós jól ismeri a. Feltöltötte: ATV Magyarország csalad. Lehet, hogy nagy hibát követek el, de nem. Minden május utolsó szerdája a sclerosis multiplexes emberek világnapja.


Mondtam már, nem vagyok hajlandó betegnek tekinteni magam. Hozzászólások sorrendje:. Sziasztok Dóri vagyok éve sm és most elakadtam. Oldalak › Egyéb › Márka › Honlap hu-hu.


Sclerosis multiplex film

Hajlamosabb vagyok elkapni a koronavírust az SM terápiám miatt? Boldog vagyok , hogy itt vagyok , boldog vagyok , hogy beszélgethetek, boldog vagyok , hogy felülhetek, már ha valaki felültet, . Tudtam, hogy beteg vagyok , de hiába bénultam le, egy idő után egész jól . Tizennyolc év a sclerosis multiplex szorításában. Nagyon hálás vagyok a kedves szavaitokért, legszívesebben könyvbe foglalnám mindet, és eltenném, . Elfelejtek megbeszélt időpontokat, vagy képtelen vagyok emlékezni arra,.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések